dag 4,

Dag 1 – Om mig
Dag 2 – Min bästa vän
Dag 3 – Min favorit årstid och varför
Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar
Dag 5 – Min första kärlek
Dag 6 – En person jag vill träffa just nu
Dag 7 – Fem saker jag inte klarar mig utan en dag
Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade
Dag 9 – Mitt favoritminne
Dag 10 – Mitt favoritprogram – och varför
Dag 11 – Det här får mig att må bättre
Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på
Dag 13 – Gamla foton
Dag 14 – Min favorit låt
Dag 15 – Min mobil
Dag 16 – Något jag längtar efter
Dag 17 – Mina syskon
Dag 19 – En bild på det jag köpte senast
Dag 20 – Min favorit film


Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar

jadu, vet faktiskt inte mitt mål är väl att bli bättre i skolan & sånt, börja ta hand om mig själv mer.
hjälpa mina vänner när dom behöver det, & sånt.
dröm vet jag faktiskt inte, har inte tänkt på det så mycket, & önskningar är väl att jag blir rik & sånt.
massor med kläder, fint hus & en sjukt snygg och underbar kille!
ett måste, hehe nej men. ja.

G O D N A T T

Kommentarer
Postat av: yazzeh :)

sv: klart jag vet !

2011-02-19 @ 09:54:31
URL: http://tampongsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0